Alexa Chung





Pics: Http://google.se

HELLO DÄR UTE! Den dära Alexa Chung är som många vet en riktig stilikon och vacker som jag vet inte vad. Men jag tycker att hon är PÅTOK för smal. Kolla benen på sista bilden, där finns inte mycket att ta i. Hur som helst! Varit och tagit en mysig fika med Frida Broberg idag ute i höstsolen och gått lite i affärer. Ikväll blir det bio. Imorgon åter tillbaka till älskade Köpenhamn, jag saknar det redan!

Fråga:
när du tar foton på dig själv, använder du alltid systemkameran eller använder du dig a en digitalkamera också? och när du tar från långt håll, tex när du satt i fönstret, är de någon som tar foto på dig då eller du har självutlösning? :)


- Jag använder mig alltid utav min systemkamera. Ibland är det någon som tar kort på mig, men oftast så använder jag mig utav självutlösare och mitt stativ. Fönsterbilden var det stativet som fick vara till hjälp. Men när man använder sig utav självutlösare så kan bilderna ge ett litet suddigare resultat, eftersom man inte kan fokusera på samma sätt, men då brukar jag redigera dem så att det medvetet ser ut att de ska vara suddiga. Hoppas det svaret dög! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0