Who can say where the road goes


Dessa kommer ifrån Din sko, ja tro det eller ej! Men dem är sjukt snygga och kommer också till våren, om jag inte minns fel! (rätta mig om jag har fel)

Hade en väldigt mysig kväll/natt igår! Började med att jag åkte och hämtade pizzorna och sen käkade jag, leo och jack. Sedan kom frida Altemyr och Amanda dit så kollade vi filmer och mös och snackade! Jack kom hem vid 3 och vi kom inte i sängs förens vid 5 efter mycket om och men, haha!

Tack som fan frida och Amanda för att ni var med mig. HERREGUD, dem där sängarna skulle jag vilja stjäla med mig! LÄTT, eller vad säger du frida?

Nu ska jag och amanda träna sen blir det bio och New Moon ikväll! woho, som vi har längtat.

Ps, ska göra ett inlägg om mina framtidsplaner senare ikväll. Ds

Kommentarer
Postat av: altemyr

SKOJAR DU? sov som en gud där. Synd bara att vi inte fick vår skönhetssömn pga Jack. Men men. Åh framtidsplaner.. är man med i din bilden kanske? Kärlek

2009-11-22 @ 16:46:42
URL: http://altemyr.blogg.se/
Postat av: Felicia

snygga skor!!!

2009-11-29 @ 19:50:32
URL: http://fsvedberg.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0