this weather get me sick


In my window

Var och tränade imorse och sedan åt  jag en god lunch, men efter det dog jag typ! Blev jätte trött och frysen. Så la mig i sängen med tre täcken, mjukisbyxor och tjocktröja och somnade direkt och har jätte ont i kroppen! Kan vara för att jag har tränat typ 11 dagar i rad, min kropp får en liten chock kanske. Det blåser storm och regnar och är redan mörkt ute, inte konstigt att man bara vill ligga inne och kolla film.

Imorgon ska jag och mamma ha mysdag med massage, spa, basta, kolla film och sånt! Mysigt.

Kommentarer
Postat av: fannnyyyyy

belllaaabusis chilla lite med träningen kanske ? :) <3

2009-11-18 @ 16:03:46
Postat av: fannnyyyyy

belllaaabusis chilla lite med träningen kanske ? :) <3

2009-11-18 @ 16:03:50
Postat av: i huvudet på thåström

träna inte ihjäl dig människa, inbland behöver man vila :)

2009-11-18 @ 20:44:24
URL: http://yellowladie.blogg.se/
Postat av: ellen

åh gud vad det såg mysigt ut att sitta så i fönstret! :)

2009-11-23 @ 14:32:29
URL: http://ellfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0