när du säger det, så tror jag dig



Var i stan idag här i köpenhamn och shit tjena hallå vad jag vill ha en miljon på kontot nu tack! Men jag har funderat.. och jag är faktiskt värd pälsen och ringarna på bilden. Sen hittade jag två andra kavajer/jackor som jag också måste ha faktiskt.. Skorna hade jag egentligen inte heller tackat nej till, men där säger det faktiskt stopp!  Ja, jag försöker intala mig själv att jag ska köpa detta imorgonbitti. Egentligen är jag en silvermänniska, men jag tycker det kan vara snyggt med lite omväxling. Tjöt tjöt, nu ska jag sova! Tjing

Kommentarer
Postat av: lisa

FAAAN VA SNYGGT BELLIS! DU MED! SHOOOOOPING! man lever vara en gång bruden!

2009-11-30 @ 23:58:19
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0