Långa nätter



Åh Melissa horn kommer till Varberg imorgon, och eftersom hon enligt mig är bland sveriges bästa artister så ska jag självklart försöka gå! Fick reda på det nyss och ringde till biljettcetnret i Varberg och det fanns biljetter kvar. Gud, hennes musik är som sammet i min öron och jag kan varenda text i alla låtar, så jag ska nog stå längst fram och bara bli berörd av hennes vackra ord och musik. Detta gjorde min dag i all feberfrossa pga av den där skitsprutan.

Här kan ni bli lika berörda av hennes musik precis som jag blir gång på gång!


Kommentarer
Postat av: amanda

åh, hon är så underbar!!

2009-11-25 @ 17:11:40
URL: http://amaandab.blogg.se/
Postat av: olivia

det är sittplatser fast du får nog stå ändå ;)

ses där =)

2009-11-25 @ 17:18:43
URL: http://ssouthern.blogg.se/
Postat av: mändy

TUR att jag finns ibland vaaaa och kan tipsa dig om lite smarta saker:) <3

2009-11-25 @ 19:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0