Is there anybody home?



| Bror min |

Shit, kvällen igår var hur lyckad som helst och jag hade verkligen jätte kul! Idag känner jag såhär; "jag ska aldrig mer dricka igen". Ja, vanligt tänkande dagen efter kanske. Hittade förbannat mycket filmer på min mobil där det strippades(av killarna), låtframträdande, massa dans osv! Jätte rolig förfest och sen vidare mot Morfars! Lyckat.


Idag kommer min bror hem ifrån Oslo, fast han åker imorgon igen. Men ska bli kul att få träffa han lite igen!

Amanda och jag ska ut och gå och få lite frisk luft snart, sen göra en god smoothi och sen massera varandra. NAJS!

Kommentarer
Postat av: hannaa

Han såg väldigt bra ut ;)

2009-11-15 @ 14:21:35
Postat av: Anna

otroligt snygg bror ;)

2009-11-15 @ 15:14:46
URL: http://annnnnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0