I miss it, alot!

http://bellandersson.blogg.se/2009/july/hultsfred-09-.html#comment

Checka länken ovan!!!

Imorgon fyller min älskade finaste Frida Asp hela 18 år! hur länge har vi egentligen inte hört detta tjat? haha! Morgondagen kommer bli toppen.

Jag saknar hultsfred så HIMLA mycket, det är helt sjuk! Det finns ingen tvekan om att jag ska dit nästa år igen. Gud i himelen.

Ikväll blir det idolmys med alla tjejerna hemma hos Sarah! börjar bli tradition nu. Sen blir det brunch imorgon med tjejerna för att planera det sista inför kvällen. Nu ska jag scrapa lite. Vi hörs imorgon. Jag har gått tillbaka i min blogg och läst igenom alla kommentarar jag har fått av er, jag blir rörd och ni är så fina är snälla!


Kommentarer
Postat av: fanny

Åh , att vara så där brun som du var där hade man ju inte tackat nej till just nu snygging :)

2009-11-06 @ 18:09:30
Postat av: anna karlsson

GRYMT SNYGG ÄR DU !!!

2009-11-06 @ 21:55:32
Postat av: Anonym

ÅH va skönt med sommar och festivaler. jag ska på p&l nästa år,vad tror du om det?:D



www.lundbergsusanna.blogg.se

2009-11-08 @ 17:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0