Hur ska det gå?




Morgonen började med att jag och Fredrik var ute och gick i 45 min. Sen lagade vi en jätte god och nyttig lunch. Sedan åkte jag in till stan och fikade med Frida Asp, vi satt och snackade en massa i 3 h. Jätte mysigt verkligen! Sen kom frida Altemyr hit och vi satt och drack te och tog igen lite tid. Efter det blev det att bada jacuzzi med Frida Asp, haha, ja det var händelserikt kan man lugnt säga!
Haft en jätte mysig och rolig dag med mina fridor och fredrik, ni är grymma.

Imorgon blir det träna, ta sprutan(vågade inte idag), fika med alla tjejerna, idol och sen jobba!

Ps, har varit i halmstad rätt länge nu, så därför är det brist på bilder(min data är i köpenhamn) och tråkiga outfits eftersom jag knappt har några kläder här i halmstad. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0