Du hör säkert ingenting alls



Oj oj oj, gårdagen var helt underbart rolig och ska bli ihågkommen länge! Började med att jag och linnea åkte upp till Varberg, vi satt oss på ett café som hette NYFIKET och sen gick vi och shoppade lite. Sen var det dags för konserten med Melissa Horn, vi satt längst fram och bara njöt! Hon var helt fantastisk och jaa.. tårar i ögonen genom hela konserten.
Sedan fick jag för mig att det inte var allt för långt till göteborg och Christian, så övertalade linnea. Så vid hav tio på kvällen körde vi upp till gbg, mötte upp Chrisitian och tog en fika och en liten promenad! Sen åkte vi hem mitt i natten.
Absolut en dag att minnas! Verkligen jätte kul att träffa Dig chrille och TAACK LINNEA FÖR EN DUNDERBRA DAG! du är underbar.

Bilder kommer imorgon, nu blir det utgång och partaj med mina fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Lolliseen

Åeeh, hoppas det var bra!! ELler det läser jag ju att det var ;) Haha jo, du var ganska lite på den bilden Bellis :D

Jag mår bara bra! Just nu jobbar jag på foto knudsen inne på oslo city, sen jobbar jag på rema 1000 (mataffär) och ikväll ska jag jobba på Cayenne (nattklubb) , hoppar in för Micki! VAd gör du om dagarna? PUSSSSSS<3

2009-11-27 @ 21:01:41
URL: http://lolliettan.blogg.se/
Postat av: Linnea

TAXK SJÄLV ÄLSKLING!!! ha så roligt ikväll, du är underbar.

2009-11-27 @ 21:04:21
URL: http://nelsons.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej! Ville bara säga att du är så sjukt snygg och har as härlig stil. På bilden över här hur har du fixat ditt hår där? Det är AS NICE!! haha Kram

2009-12-02 @ 21:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0