Deeper side of you


Göteborg

Usch, söndagar är både underbara men ändå den hemskaste dagen på veckan! Allt är så ångestfyllt, är det inte skolan, så är det jobbet, eller deppigt pga vad som skall hända med sitt liv eller bara ångest över vad man gjorde igår. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är för mig. Eftersom jag varken jobbar, går i skolan, gjorde något dumt igår eller ja! Men jag börjar få panik på mitt liv nu nu nu. Vad ska jag göra egentligen? Jag känner mig stunttals ensamast i världen, även om jag har många fina vänner kvar här i halmstad. Men det är så många som inte delar mitt liv på samma sätt längre. Och det gör ont.
Ja, söndagar! Dagen då man tänker för mycket, för mycket känslor. Varför jag liksom? Varför har inte jag någon? Varför har inte jag något jobb? osv osv. Nej, jag ska nog lägga mig under mitt stora duntäcke och dra täcket över huvudet och försvinna ett tag och lyssna på deppig musik.

Blivit lite dålig uppdatering nu, men min kamera suger och om jag inte har något roligt att blogga om så tycker jag det är onödigt att blogga för sakens skull. Jag låter nog förbaskat deppig och klyshig för tillfället men jag tror inte jag mår riktigt bra i mig själv just nu! thats it!

Kommentarer
Postat av: A

Ja, söndag är inte alltid roliga :/

2009-11-08 @ 22:09:26
Postat av: Anonym

snygg bild bell;D ja men jag tror det blir p&l :D:D:D längtar så sjukt mycket. när jag tänker på hultsfred:P kommer jag direkt och tänka på festival filmen:P sett?



www.lundbergsusanna.blogg.se

2009-11-08 @ 22:24:00
Postat av: Anonym

okej:D jo men det blir festivaler till sommaren:D längtar!!!! jag bor i västerås:D

dudå?



www.lundbergsusanna.blogg.se

www.lundbergsusanna.blogg.se

2009-11-09 @ 16:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0