Come back



Juste, lite frågor som jag skulle svara på!

• Du som skulle flytta till danmark för att börja jobba! Jag har inte så bra koll på om det finns mycket lediga jobb i helsingör men det tror jag, det beror på vad du är ute efter. Men gå in på www.jobindex.dk för att se lediga jobb! Det är ungefär som arbetsförmedlingen, verkligen jätte bra sida. Lycka till!

•Klänningen som jag köpt som jag visade i något inlägg nedan kommer ifrån H&M trend! och kostade ca 600 kr eller något liknande.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack för ditt svar ang webbsidan.. Väldigt bra blogg!

2009-11-06 @ 23:17:42
Postat av: Anonym

uppdatera! :@

2009-11-08 @ 14:22:05
Postat av: emma

kalassnyggt.

2009-11-08 @ 15:47:39
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0