Att gå på konsert!




| Coldplay 22 augusti 2009 stockholm |

Oj, att gå på konsert är ett väldigt stort intresse för mig. Jag har varit på konserter i hela mitt liv, och helst flera om året. Det är verkligen något magiskt och jag är lika lycklig varje gång. Att få se sina största idoler spela live är helt sjukt maffigt och en stor upplevelse!
Jag kommer nog bara ihåg 2/3 delar av alla men ska försöka komma på dem flesta! ;

Coldplay
The killers
Kings of leon
Lars Winnerbäck x 7
The sounds
Muse
A Camp
Erik Hassle
Hello Saferide

Maia Hirasawa
Markus krunegård x 2
Mando Diao

Melody Club
Peter Bjorn and John
Petter
Sahara hotnights
Regina Spektor
Takida
Anna Ternheim
Timbuktu
x 2
Lena Ph
Darin
Magnus Uggla
The ark
Håkan hellström
Justin Timberlake
Simon and garfunkel
Sebastian Ingrosso
Axwell
Miss li
White lies
Teddy bears Sthlm
Veronica Maggio
Henok Achido
Kid cudi

och säkert många många fler som jag har glömt!



Kommentarer
Postat av: Lolliseen

Jag har det bara bra!! Hur har du det själv? :) saknar dig med :( kom och hälsa på i Osloooo! ÅRE? så kul, jag vill också åka till Åre! haha.. PUSS STUMPAN

2009-11-13 @ 12:11:06
URL: http://lolliettan.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var inte några konserter du varit på;D hahah jo jag gillar han skarpt:D så det ska bli kul1!! har bara varit på konsert en gång tidigare, och det var på chris brown



www.lundbergsusanna.blogg.se

2009-11-13 @ 13:53:46
Postat av: JEANETTE

det var jäklans många :) Härligt!

2009-11-14 @ 15:26:13
URL: http://jeanettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0