when the sun goes down















                                                     Bilder tagna av mig

Jag och Amanda har nog varit med om det häftigaste idag! Började med att vi hade bestämt att vi skulle åka ner till grötvik och mysa och plugga lite. När vi kom ner så var det helt vindstilla och vi såg solen. Vi satt där en timme och vädret förändrades hysteriskt fort. Vi såg blixtar över hela havet och molnen förflyttades emot oss med dunder och brak. Amanda blev jätte rädd och jag tyckte det var jätte kul och stog bara där och tog kort. Typiskt mig! haha. En rolig upplevelse iaf.

Nu åter till plugget. Fan nu sprack min plan inför morgondagens klädsel. CIAO BELLA

Ps. Glad att Fredrik lever efter olyckan idag, jag älskar dig ♥ Ds.

Kommentarer
Postat av: moster jenny

Vackert Bella känner igen stället hihihi love you and miss you

2009-05-19 @ 09:11:07
Postat av: Fredrik

I love you to :-)

2009-05-19 @ 14:52:13
URL: http://pojkarvillkillarkan.blogg.se/
Postat av: FILIPPA

SJUKT COOLT :O

2009-05-23 @ 11:46:54
URL: http://www.filippalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0