went right back to bed



STUDENT STUDENT! jag längtar så. Jag vet att det är mycket skriverier om detta nu men ni som inte går i trean förstår nog inte denna känsla som vi treor har nu. Den är underbar och obeskrivlig.

Jag kommer storlipa på studenten, för jag kommer sakna min älskade klass som jag alltid har galet kul med!

Nu har jag en ynka grej kvar i skolan, sen är det över. Imorgon natt kommer Lovisa hem och på fredag då betygen är satta så åker vi till Köpenhamn för shopping, fest och mys. På söndag är det Stures bal och det får man absolut inte missa då bla min söta vän Rebi ska gå. Du kommer vara så fin så.

Sen får ni ABSOLUT inte missa vår bal ute på Tylösand den 7 Juni kl 16.00, jag lovar att ni inte kommer ångra er.

Kommentarer
Postat av: Rebi

jag hoppas att allt går som jag vill på söndag! haha. vi kommer klara denna veckan ut, sen ska vi lekaaaaa mycket! PUSS <3

2009-05-26 @ 17:47:18
URL: http://rebeckaw.blogg.se/
Postat av: rebbbbbi

VI ÄR BÄST! <3

2009-05-26 @ 19:04:53
Postat av: lisa

Tack, tack, tack. Du kommer bli såå snygg på studenten och balen. ÅÅh kan knappt fatta att plötsligt så är bara skolan slut sådär. Lite tråkigt dock att du ska sluta. Då har man kanappt någon inspiration som kan man kolla på i skolan. Men jag kan ju allt följa dig på bloggen :D

2009-05-26 @ 19:20:41
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: julia

åh det ska bli så skönt att ta studenten. Jag lääängtar!! KRAMS

2009-05-26 @ 20:30:40
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommer inte att missa din bal det kan jag lova, du kommer att äga röda mattan....puss från en hemlig beundrare

2009-05-31 @ 23:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0