We die hard




Stoffe ringde nyss och frågade om jag vill få en gratis hår makeover med klippning och färgning, sedan fotofragering. Låter helnice, men jag tackade faktiskt nej, då de skulle få friheten att göra vad de ville. Och om ca 1 månad går vi balen så hade varit sådär kul om man inte blir nöjd. Men men, shit happens.

Sammetsleggins, Skjorta och Kavaj från Gina Tricot, Transparant från H&M trend, Skärp mammas gamla, Halsband från Lindex och Boots från Din Sko och Smycken från Thailand, cocoo och Ur och Penn

Kommentarer
Postat av: Lisa Henningsson

älskar den trasparenta! något sådant måste inskaffas i min garderob. ha det bra. kram

2009-05-07 @ 16:00:58
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: i huvudet på thåström - usa 09

kläderna du har på dig just nu påminner jättemycket om beverly hills 90210 stilen från 90talet, donna, kellys och brendas kläder. jag diggar de! :D

2009-05-08 @ 06:22:49
URL: http://yellowladie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0