The voice up there




Gjort klart två arbeten och har endast två kvar. Varit ute och sprungit en halv mil med Frida, plus sit ups och lite intervaller. Blev en god lunch/middag på Morfars uteservering med mina söta jobbakompis Jacline efter det. Nu ska jag börja med det näst sista i skolan så kan jag gå och lägga mig med ett gott samvete.

Det här med cykelbyxor tycker jag är hett! 
Tröja från någon marknad i London (louises), Jenasväst och gladiatorskor från Monki, cykelbyxorna är egengjorda och smycken från cocoo, thailand, ur och penn och egengjorda

Dålig kvalite på bilderna då mamma har tagit dem?! förlåt mamma:(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snygging nu är det inte långt kvar till studenten kämpa på jag är sååå stolt. Snart ses vi igen lääääägntar sååååååå miss you love you

2009-05-25 @ 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0