slide to the left





Lovisa är äntligen hemkommen, underbart! Hon var brun och fin och jag är avundsjuk. Så därför åkte jag och Frida och solade, fixade balväska till henne på vår håla. Jag har hittat ett grymt solarium. Jag solar aldrig solarium då jag inte orkar lägga pengar på det och tycker det är finare med naturlig bränna. Men när vi inte får jätte mycket sol till Halmstad så får man ta till andra metoder.

Nu ska vi snart åka och träna sen åka till lovisas sömerska. Provade min balklänning och studentklänning precis och det är sjukt hur mycket vi längtar, men ändå inte, då vi inte vill att det ska vara över så man inte ha något mer att längta till.

Cykelbyxorna är hemgjorde, linne från Gina tricot, Kavaj från Zara, halsband från H&M, skor från Thailand och sjal från Zara

Kommentarer
Postat av: moster jenny

Du får inte sola det är farligt Bella det vet du ;) Moster är rädd om dig KRAM ses snart <3

2009-05-28 @ 20:27:36
Postat av: Anonym

snygga skor <3

2009-05-28 @ 22:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0