Oh my god



Ett stort Grattis till Pappa som fyller 43 år idag. Du börjar bli gammal nu farsan; ) Hoppas du har haft en toppen dag.
Även ett stort Grattis till min fina barndomskompis Louise som fyller 19 år. Dig firade vi i fredags och hoppas du hade skoj då och har haft en toppen dag.

Dåligt med uppdateringar nu på helgerna, men jag har rätt mycket annat för mig. Men idag har jag träffat mandi och vi har haft det mys.

Nu blir det pugg som vanligt! 7 saker kvar, nu kämpar vi in i det sista klassen! Denna veckan har jag typ lov, bara skola på tisdag! Great. PUSS

Kommentarer
Postat av: Louise

tack så mycket hjärtat! :) I love you <3

2009-05-17 @ 21:44:38
URL: http://lolliettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0