Never again


Detta är jag och Amanda i ett nötskal! Haha. Tack för en toppen långhelg med dig gumman.


Nej, om 4 dagar sätts mina betyg och efter det så är det slut, fattar ni? helt slut,  och det är helt sjukt galet! Jag har nu fyra grejer kvar och jag får inte göra annat än att tänka positivt. För när denna veckan är över så väntar bara underbara datum att längta till. Aldrig mer skola och friheten att göra vad jag vill med mitt liv väntar. Jag menar, hur fort kan inte en vecka gå? Jag har klarat 3 jobbiga med väldigt roliga år på gymnasiet, och varje måndag så har det väntat en vecka full med plugg som man tror att man aldrig kommer att ta sig igenom. Men det har jag gjort, vecka efter vecka. Så varför skulle jag inte klara den sista då för? Nej nu tar jag tag i detta så jag kan gå på frihet med huvudet högt och vara stolt.


Kommentarer
Postat av: amanda

Så snygga vi är! Tack själv älskling <3

2009-05-24 @ 21:55:55
URL: http://atroell.blogg.se/
Postat av: ellen

sv: självklart får du det! då blir jag jätteglad:)!

2009-05-25 @ 07:31:11
URL: http://www.ellenheltenkelt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0