Love story





















Dålig uppdatering  här ja!

Fredag: Skolan från 10 - 16.30. vi hade stormöte med alla treor då vi fick lite information om student och bal. JAG VILL HA FRIHET NU!
Blev en snabb fika med frida och hennes blekingekillar. Sedan var det snabbt hem till duschen för att bli fin. Sen en rolig förfest hos Aspen där vi drack, dansade, sjöng, spelade gitarr mm. Sen blev det moon och tre ♥:an.

Lördag: Blev en lång fika med Frida Broberg på Skånskan. Sedan kom Frida Altemyr och hämtade mig i stan så åkte vi till Italienska glassbaren, mys! Sen åkte jag och Frida B in till Bulls för att vänta på Frida Asp och killarna. Det blev hamburgare och corona. dock ingen alkohol för mig då jag skulle jobba senare på kvällen. Frida och Frida följde med mig till Morfars ett litet tag sen jobbade jag från 22 och kom inte i sängs förens halv 5 på morgonen.

Blev alltså en helg med alla mina FRIDOR!
Bilder från Fredagen kommer!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har letat efter en sån jeansväst som du har på dig hur länge som helst, vart har du köpt den? :)

2009-05-13 @ 21:51:37
URL: http://sandraspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0