Lost



Ännu en skoldag över vilket innebär lite avbockningar på "skolarbetelistan". Blev godkänd på Geografin vilket var en otrolig lättnad, sedan gick handbollsträningen bra med. GREAT! Nu är det en islaminlämning som ska in imorgon med som jag ska göra klar, sen kan jag stolt gå på helg!

Helgen kommer innebära mycket jobb och ingen alkohol! Första dagen på nya jobbet imorgon, sen bjuds det på födelsedagsmiddag och utgång för min del. Sedan lite annat roligt och trevligt på lördagen förhoppningsvis:) Sen jobbar jag på morfars på natten, så alla som är födda år 87 eller äldre kom och hälsa på mig!

Oj mycket text = booring.

Nu ska jag äta jordgubbar med glass, sedan ska jag och Sofia kolla på våra kära klasskompisar som spelar match i amerikansk fotboll! Bra undanflykt för plugg här känner jag..

Juste, Grattis pappa och FC köpenhamn som gick till final och ännu ett år är vidare i Champions leage.

Kommentarer
Postat av: S .

Toppen undanflykter för plugg de här. Gratta mange och co till finalplatsen ;)

2009-05-14 @ 18:20:10
Postat av: Anonym

Är din pappa tränare eller? :)

2009-05-14 @ 18:50:56
Postat av: Veronica

sv: det var så lite så :)

2009-05-14 @ 21:15:15
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/
Postat av: josss

sv: okej, mkt fin :)

2009-05-14 @ 22:58:54
URL: http://josss.blogg.se/
Postat av: bella

Sv till anonym: Ja min pappa är tränare:)

2009-05-14 @ 23:57:46
URL: http://bellandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shitt va ballt!! :D

2009-05-16 @ 16:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0