It's just my life

Hemma från en helt amazing helg i Köpenhamn. Min helg har bestått av:

Shopping

Corona

Hard Rock Café

Bugles

Strippare

Ströget

Nyhamn

Snygga killar på Invasion

Metro

Uppragning av båtkillar

Tequilla

Champange

"Låtsas vara full, men vet inte varför?"
 
Hemskaste tågresan

Lite för mycket av det goda

Nutellamackor

Karnival

Knivmord jämte lägenheten

Snabb mat från Sam's bar


Och mycket mycket mer. Jag har alltså haft en helt underbar resa med min bästa kompis, TACK FÖR DET!
Ni ska få två hela inlägg med en hel drös med bilder, så ENJOY! Men det får ni imorgon, jag mår dåligt och ska sova. PUSS


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag hade också as kul, men tequila är inte min bästa vän just nu! ;) hhaha. Love

2009-06-01 @ 15:59:35
Postat av: fridaaltemyr

jag vill ha den i vitt :D men finns inte i affären ännu! Puss på världens bästa!

2009-06-02 @ 16:38:18
URL: http://altemyr.blogg.se/
Postat av: moster jenny

Hallå var är du? nu har jag titta hundra gånger men inget nytt hihih snart få jag se dig i verkligheten åååå vad roligt miss you KRAM

2009-06-02 @ 21:41:57
Postat av: wallentin

bella vart har du tagit vägen? :(((

2009-06-04 @ 16:47:14
Postat av: moster jenny

Var är du Bella saknar dig på bloggen o i verkligheten så klart kram

2009-06-04 @ 19:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0