I'm so Happy



Det var längesen jag var så här lycklig som jag är nu! Nu är jag klar med precis allting i skolan och jag fick ett stort leende på läpparna och tårar i ögonen, för jag är grymt stolt över mig själv som klarat 3 jobbiga år med slit, stress och press. Men jag klarade det, mycket tack vare mina fina vänner som har hjälpt och stöttat mig genom dessa tider då man bara velat dra täcket över huvudet och försvinna. Jag älskar er och just nu älskar jag mig själv!

Ett stort tack till Amanda som var världens bästa och hjälpte mig med det sista arbetet! ♥

Kommentarer
Postat av: lisa

ja men det är klart vi kommer. Någon shoppingrunda och någon festrunda kommer vi nog ta allt! Kommer bli sjukt kul. ha det bra och grattis till dig. Är inte alls avensjuk.haha pusspuss

2009-05-27 @ 14:46:22
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: moster jenny

HIPP HIPP HURRA nu är du klar i skolan är så stolt över dig <3 Snart sjunger du för jag har tagit studente fy faaan vad jag är BRA.Det ska bli så roligt att se dig då kommer moster stå där stolt med tårar i ögonen.Tänk att vi ses snart längtar sååå KRAM

2009-05-27 @ 19:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0