if you got the money




Idag har klassen varit och skjutit lerduvor. Jag var enda tjejen som vågade och ville men det gick bra. Träffade en del, men det var grymt svårt och jobbigt. Har blåmärken på armen och jag kan knappt lyfta armarna. haha. Hade tyvärr inte kameran med mig.

Sen har vi dansat hela dagen  och nu har jag och Amanda sitit och klippt i jeans. Jag fick ett par jeans avklippta till shorts och Amanda gjorde sina mer slitna.

Ikväll ska jag äntligen få träffa Frida Aspis. Alldeles för länge sen! puss

Kommentarer
Postat av: moster jenny

åååå vad roligt att skjuta lerduvor det har jag oxså gjort men det var väldigt svårt.Vill se dina ny egna jeans. kram <3 <3 <3

2009-05-27 @ 19:10:43
Postat av: Anonym

Ja abslout, skulle vara jätte roligt. Säg bara till när du kan och vill. :) ha det bra. PUSS

2009-05-27 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0