Auto rock







                                             Bilder tagna av mig

Gårdagen var mysig!

Började med att jag och amanda åkte och stekte på Tylösand och solen tog förfullt. Sedan hade Denise frågat om jag ville fotografera henne till en modellgrej, eller hon behövde bilder hon ska skicka in till Modellink, tror det heter så? Jätte roligt att hon frågade mig och resultatet blev jätte bra! Har bara snabbt redigerat dessa tre för att visa er ett litet smakprov och här har ni de tre ovan.

Sedan åkte jag och Amanda och handlade och sen grillade vi! Gott. Sen åkte jag och jobbade vid 22 och jag var helt död.

Nu ska jag och Amanda till Stranden idag igen och det ska bli så skönt. Nu ska jag göra piknick. Tjing

Kommentarer
Postat av: Jenny

Himla fina bilder!

Gud vilken fin klänning!

Du vill inte avslöja var den kommer ifrån?

Hade varit jättetacksam :)

kram!

2009-05-06 @ 21:28:46
Postat av: Bella

Sv till Jenny: Tack så hemskt mycket. Det är inte jag på bilden, utan jag som tagit dem. Men kläningen kommer ifrån Ullared. Kram

2009-05-06 @ 22:19:03
URL: http://bellandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0