Perfect time of day


Dagens köp idag, den efterlängtade gråa t-shirten. Vill även hitta ett linne i grått som är så där slappt och snyggt! Men jakten fortsätter, kanske när jag fått lite mer pengar också. Denna hittade jag på H&M.


Andra köpet idag blev ett skärp från Lindex!

Köpte även ett par sjukt fina strumpbyxor som är fräna till en tråkig outfit.
Även om min plånbok inte tillåter och gillar min shopping för tillfället så kan jag faktiskt inte låta bli.
Idag har det bjudits på Champange och super god mat av min kära Mamma och Pappa som firar mitt Körkort lite sådär i efterskott:)
Träningen har varit på topp även idag då jag har tränat först Friskis och Svettis, Dans och Spinning!
Vill även säga Grattis till min Kära vän Frida som klarade sitt körkort idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0