you are the best part of my day





Jag vill inte, det får inte ske! Du är världens bästa hund och du har varit i våra liv i 15 år nu. Det får inte ta slut här. Jag älskar dig ♥  Det gör inget att du blivit grå om nosen, att du inte hör något, att du skäller och tigger varje gång vi äter, att du är i din egna lilla värld och att det tar typ ett år innan du hör att vi kommer hem. Du betyder lika mycket för det och du har varit med och upplevt allt jag har upplevt i mitt liv. Du har flyttat runt med oss till alla olika länder och tröstade alltid mig när jag var ledsen. Men vi kan inte vara blinda och se till vårt eget bästa längre. Du kommer få det bättre uppe i himlen. Även om det är svårt att inse nu när tårarna rinner ner från kinden, så är detta kanske slutet. Du har kämpat och kämpat och aldrig visat att du mått dåligt. Att ett djur kan betyda så mycket är kanske helt oförståligt för en som inte har en. Men jag lovar, detta kan vara det jobbigaste jag varit med om. Vi har beslutat att du ska få leva lite till, men detta är slutet på något som har varit helt fantastiskt. Jag kommer ihåg första gången du kom hem till oss kl 4 på morgonen, jag var fyra år och vi bodde i Tyskland. Det kan ha varit något av det sötaste jag skådat. Jag älskar dig gumman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0