The world we are livin' in





"För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten... fyfan vad vi är bra!"
sjöngs antal gånger i fredags och jag mår som jag förtjänar, t om två dagar efter. Jag hade världens bästa student, och allt var som jag tänkt mig, om inte bättre. Min mottagning hemma var sjukt lyckad och tack för alla fina tal, alla fina presenter och för att ni ville komma och fira den stora dagen med mig. Jag älskar er allihopa! Och min fina klass, jag kommer sakna er något otroligt, speciellt vissa som har betytt otroligt mycket. ni är grymma!

Sitter hemma hos amanda och hittade dessa två bilderna. Mer bilder kommer! Nu måste jag skynda mig hem och fixa mig lite, ska på bio med Fredrik.

Hörs imorgon! PUSS

Kommentarer
Postat av: moster jenny

Hej älskade Bella tack för en trevlig student helg är så stolt över dig längtar tills vi ses igen kram

2009-06-14 @ 22:40:11
Postat av: eliiin

grattis bellaaaaaaaa :D <3

2009-06-15 @ 00:05:11
Postat av: Anonym

Tack för att ni gjorde bellas studentfest så lyckad/kram ulrica.

2009-06-17 @ 23:35:41
Postat av: Anonym

Grattis till studenten! DUNDERFIN klänning du hade, från? :)



Btw, läste din mammas kommentar i inlägget nedan. Det var det sötaste jag sett på länge!

Ha en skön midsommar! /Emma

2009-06-18 @ 11:35:03
Postat av: Emma

Och föregående kommentar var från mig ja.. :P

2009-06-18 @ 11:35:31
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0