Sorry



Förlåt förlåt föråt för så dålig uppdatering! Men jag lever iaf, men det är knappt. Sjukt stressig vecka med dans på schemat hela tiden. I tisdags var det Melodifestival och tyvärr klantade dem det med ljudet så vår bästa låt hördes inte, men vi kom iaf trea så vi springer iaf ut bland dem första. Sen på kvällen var det Camp Sannarp, vilket var en lyckad kväll/natt!

Idag har vi haft dansuppvisning och det gick bra! Första showen gick väl sämst men det blev bättre och bättre! Ni som inte såg den idag, se den imorgon antingen kl 10.00 eller 17.30 på Sannarpsgymnaiset i Galaxen.

Min data är väldigt konstig när jag ska lägga ut bilder så de blir helt missfärgade. Så därför inga köpenhamnsbilder! men ska förska lösa det! Så ni får se mina inköp också.

På Söndag är det BALEN! kom och kolla vettja:D

Kommentarer
Postat av: moster jenny

Äntligen <3 <3 <3 Har saknat dig kram

2009-06-04 @ 20:37:15
Postat av: Gabrielle

Åh va fin du är!

2009-06-04 @ 21:47:26
URL: http://gabriellea.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej Bella! Tänkte bara säga till dig att om du har brist på fotomodeller någongång, så har jag en liten snygging därhemma som nog kanske lever lite mer för action än poser, men han blir ack så snygg på bild... Addox heter han, du förstår nog vem jag menar... :D

2009-06-05 @ 11:59:02
URL: http://fridajingblad.blogg.se/
Postat av: Julia

¨Åååh vad snygga skor! Vart har du köpt dem? :)

2009-06-07 @ 20:17:03
URL: http://jmadsen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0