RAP DAS ARMAS





haha KRISTI BLOD! :) Jag blir vigd!





Helt galen midsommar hade jag igår! Började hemma hos amandas mormor där det blev lite tilltugg och moserande vin. Sedan gick vi ner till gustav där det var lek, sång, mat, alkohol och dans. Grymt bra stämning och kul och trevligt folk. Sedan började jag, Bella och simon vår vandring till Leif Lounges där vi dansade fram till klockan 03.00. Sedan kom jag inte i sängs förens tidigt imorse. Tackar alla för den bästa midsommaren:) Säger bara RAPPAPPPAPPAPAPPAPPA!

Idag har jag och Mandi inte gjort många handtag, vi har legat och kollat film och myst. Nu ska jag iväg och jobba snart hela natten, sen börjar jag klockan 07.45 imorgon. KUL!  MER BILDER KOMMER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

menar du den där låten rapappappa.. vad heter den nu igen? ;)

2009-06-21 @ 15:33:18
Postat av: bella

Sv till anonym: japp det är den låten :) och den heter rap das armas:)

2009-06-22 @ 19:16:44
URL: http://bellandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0