lovestory

Bilderna krånglar igen! Men gårdagen var mysig. Jobbade som sagt hela natten och kom hem vid fyra och det var ljust ute när jag körde hem. Jag fick mysigt besök på jobbet igår.. gjorde det hela lite roligare. hehe! Sedan var det bara att lägga sig i sängen och försöka sova en timma eller två. Sedan har jag och Gabriella jobbat fram till 13.00. PENGAR

Amanda och jag har varit duktiga idag och inte varit onyttiga för en gångs skull! haha. Vi har även varit på Brottet och simmat! Ikväll blir det krogsöndag! NICE

Hur ska jag klara denna vecka utan Amanda som åker till Grekland inatt:( ?!


Kommentarer
Postat av: aamnada

Älskling kommer sakna dig!! ha de så bra här hemmma, ses om en vecka <3<3<3

2009-06-22 @ 01:57:09
URL: http://atroell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0