it's suck!


Jag saknar min kamera sjukt mycket. Hur klarade jag mig egentligen när jag inte hade någon innan? I studentpresent fick jag bland annat en blixt och ett stativ till kameran, men det är ju väldigt kul att jag inte kan använda det ännu då jag inte fått någon ny på försäkringen ännu:( Jag måste ha den NU! sommaren börjar ju nu och jag kan knappt bärja mig, jag vill fota allt!

Så förlåt om jag varit frånvarande och inte bloggat så mycket, och för att jag har en tråkig blogg för tillfället, men eftersom jag tar kort varje dag som jag ska lägga ut på bloggen så blir det lite svårt för tillfället! så blir kanske inte så nya bilder och så men ni står väl ut och stannar kvar?


Tack för en jätte mysig kväll älskade fredrik! du är bäst<3 Bion var galet rolig. : )


Kommentarer
Postat av: Bella

Bella nu är det sådär konstigt på din blogg så att man inte kan läsa inläggen :S

2009-06-15 @ 10:52:14
URL: http://iiisabellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0