I need to know



Bild på världens bästa Joel och jag!

Dagen idag har varit seg som tusan. Nu kommer tröttheten. Vi var i skolan och har planerat lite inför studenten, men rätt jobbigt när inte alla i klassen är där, och dumma som vi är så har jag och Fia tagit på oss att köpa presenter till lärarna. Vi kommer inte ens få in pengar av alla latisar. jaja!

Sen åkte jag och fia till Italienska glassbaren och tryckte i oss tre stora kulor med glass, sen hem och lagade värsta middagen! TISDAGSMYS. Sen däckade vi rätt snabbt i soffan. Och nu ska jag nog gå upp på mitt rum och sova lite till. HAHA.

Inatt blir antagligen första natten jag sover ensam sen inbrottet:( Läskigt. JAG SAKNAR MIN KAMERA! BLIR GALEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, vad ni vore ett fint par, så söta som ni är ihop, underbart fina....

2009-06-11 @ 09:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0