i don't know were I should stay



"Ångestladdat. Ensamhet. För första gången på vad som känns som en evighet ska jag sova ensam. Lägga huvudet på kudden. Mörker. Tystnad. Bara mina egna andetag, ingen annans. Inte hennes, inte hans, inte dina. Jag känner mig liten. Mindre än någonsin. Jag är trött men vill inte sova. Vill inte vakna ensam. Tomt. Jag skulle vilja skriva ner alla mina tankar, offentligöra mitt inre. Spotta ut hela mitt liv. Det kan jag inte. Kanske, försiktigt. Bit för bit. Hon söker sovkamrat. Vill du vara min, inatt?"

Kommentarer
Postat av: moster jenny

Stackars dig.Jag skulle gärna vara din sov kamrat men som du vet bor vi en bit bort. kram

2009-06-28 @ 22:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0