and every time we fight


Bild på studenten 2009

Oj, vilka underbara dagar jag haft de senaste dagarna här i underbara turist halmstad. Tylösand, poolen, mys på kvällarna med kortspel, grillning, alkohol och massa skratt! Livet leker på sommaren.

Ikväll blir det att åka hem till frida och mysa, vi ska ha film maraton och sen ska jag sova där. Imorgon blir det stranden, sen på kvällen blir det mys med några sötnosar :)

Ikväll när jag är hos Frida ska jag ta bilderna sen balen, studenten, och massa andra bilder! så det blir väl bildchock imorgon om jag hinner.

Nicest thing - Kate nash

Kommentarer
Postat av: lisa

Tack så mycket du! Jag köpte dom i gbg på johanssons kostade 350 kronor! :D ha det bra!

2009-06-23 @ 19:01:53
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0