we were made for this





Igår var jag ledig och jag hade tajmat in det rätt bra i och med att det var solsken och du&jag på after beachen. Så igår blev det alltså stranden och sedan en god lunch på liefs loungs med lovisa och till sist After beachen.

Igår fyllde även min bästa bellis 18 och det skulle självklart firas, så vi var hembjudna hos henne på middag och grejer och sedan blev det en relativt lugn utgång för mig eftersom jag började halv 8 imorse.
Men TACK älskade du för en underbart god middag och hoppas din kväll blev som du tänkt dig.

Nu ska jag sova så att jag orkar jobba imorgon med.
Här är gårdagens strand outfit!
Shorts från Gina tricot, magtröja från Åhlens, converse och solisar från Thailand

Kommentarer
Postat av: din hemliga beundrare

Hur kommer det sig att ingen har kommenterat din fina outfit, den är grymm...

2009-07-21 @ 17:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0