These streets


Fredrik kom och hälsade på på kvällen och hjälpte mig att bygga lite ikea möbler


Såhär fint blev det!

NYTT I GARDEROBEN! Love it

Dagens: Jacka Gina Tricot, cykelbyxor egengjorda, linne Monki, skor Din Sko, topp Urban outfitters

Det blev en tripp till Köpenhamn över dagen för lite shopping, handboll och mys i Nyhamn!


Förstår ni att jag älskar mitt andra hem Köpenhamn eller? : )




När jag kom hem så bar det av till Punch för att dricka Rosé och hallondrinkar! MYS


Alltså mina två senaste dagar i bilder! Visst ser det mysigt ut? Nu sitter jag och Lisa här och bollar lite idéer inför fotograferingen på Söndag. Jobbet väntar snart. Imorgon får ni se mina nya inköp! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Gumman! Vad ni såg ut hatt ha det mysigt, fina bilder på pappa och Ola, kul./u

2009-07-29 @ 17:01:14
Postat av: Sandra

Hej jag undrar var du har köpt din klädhängare??

2009-07-30 @ 10:14:39
Postat av: a

vart kan man hitta sånt ställ att hänga kläderna på? har letat länge

2009-07-30 @ 14:45:15
URL: http://ameliassvensson.blogg.se/
Postat av: julia

åh ditt rum ser ut som en liten mysig butik, love it! :) kram

2009-07-30 @ 19:56:10
URL: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0