Pics


Här kommer lite bilder från dagarna innan jag åkte till hultsfred!


Sötnosen Amanda



Frida Jingblads söta lilla valp


amanda ur en väldigt söt vinkel



Amandas lillebror Tom





Fanny hoppar och kom trea :)



Fannys häst





En styck outfit!
T-shirt från H&M, Kjol från H&M, stövlar från Trethon, Halsband från Cornelia och hårband från H&M trend



NI missade väl inte att Elin Kling hade valt ut mig till expressen FREDAG denna veckan som var! :)

Sådär ja, det var lite bilder från mina två dagar innan jag åkte. Nu ska jag, mamma och pappa åka och köpa italiensk glass. Sedan ikväll ska frida och louise bjuda ut mig på mat vilket ska bli mycket mysigt. Saknar er!

Ikväll kommer HULTAN bilderna! I helgen kanske jag får besök:)




Kommentarer
Postat av: Frida

Nemen har man sett! Så fin Bella!

2009-07-13 @ 20:57:20
URL: http://fridajingblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Du såg inte om jag var med i den? :P hann inte köpa!

2009-07-16 @ 11:55:15
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0