Maybe I'll sleep when I am dead but now it's like the night is taking sides


Jag vill börja med att tacka Louise och Frida för en urmysig kväll igår och tack för maten! Ni är fantastiska. Jag var sjukt trött och mådde inte bra men det förgyllde min vecka att få träffa er igen.

Eftersom frida hade varit i london med jobbet så hade hon varit så söt och köpt ett jätte fint nattlinne till mig. Här har ni det! Nu kan vi vara porriga tillsammans älskling i våra nattlinnen och morgontofflor som passar till som jag fick förra gången hon var i London. haha! Du är ju underbar.



Kommentarer
Postat av: fridaaltemyr

vad gör man inte för någon så fin som du? behöver dig fruktansvärt min lilla älskling!

2009-07-14 @ 21:54:51
URL: http://altemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0