Why do the men stray



Hoodie DRDEMINJEANS MAKERS, skinnbrallor Monki (NYA!) converse, klocka KNOKK(NY!), glasögon hiphopbutiken.se, nagellack H&M (NYTT, fick bla det av lisa i julklapp) och ringar från secondhand, glitter och H&M!

Jävlar i havet vad längesen det var jag la ut en dagens, men här får ni en slapp mobildagens! Äsch det får duga. Idag vaknade jag till ett vitt halmstad, alltså massor av snö. Hunnit träffa lovisa, käkat på gastons med morsan och myst med Nea och amanda. Har även börjat packa. Shit det är bara 6 dagar kvar och jag börjar bli nervös som bara den. Men det ska bli så underbart att få flytta med en sådan fin vän som frida! ÅH vad jag längtar men kommer sakna mina fina vänner här hemma. Nej nu ska jag sova! Hörs imorgon. Tjongtjong


Kommentarer
Postat av: Linnea

DU är så jävla SNYGG baby! ses sen, pussssssisar

2009-12-30 @ 09:22:34
URL: http://nelsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0