Re:Stacks


Göteborg sommaren 08

Ikväll blir det att kolla twilight och sunes jul med Asp och Amanda. Mysigt! Tur att jag har några som får mig att må bra och få en liten gnutta julkänlsa! Ni är bäst. På söndag kommer Lovisa hem och jag är mer lycklig än någonsin. 14 dagar kvar tills jag flyttar till london. Ska bli skönt att komma bort från detta lilla helvete till stad. Imorgon ska jag och tjejerna in till stan och köpa julklappar. Har köpt 1? nej jag har då ingen panik. haha! Äsch. nu ska jag basta och ta en varm dusch. Tjing tjong kines hoppas ni har mkt julkänsla

Kommentarer
Postat av: emmi

blev sugen på att shoppa nu!

2009-12-23 @ 18:26:37
URL: http://emmismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0