Min önskelista/ Elektronik och behövliga ting


Pengar - Ja det behövs verkligen till min londonflytt så jag kan klara mig första månaden, Sjukt tråkigt att få men väldigt behövligt

Bärbar Dator - Eftersom jag endast har en stationär dator så behöver jag en bärbar till london!

Iphone - Behöver egentligen inte en ny telefon, men jag behöver en ny ipod, och varför inte köra två flugor i en smäll?

Systemkamera - Har redan en systemkamera, men jag vill ha en ny, en bättre!

Smink - Nytt smink att ha med sig till London

Alltså mina topp 5 önskelista som är behövligt och elektroniskt! Nu ser jag ut att vara en prylbög, så är inte fallet! Men det är viktiga ting som behövs till london. Tänkte slänga upp en topp 5 önskelista med kläder och skor och sådan ting också, låter väl som en bra idé! Tack för tipset Sara :)



Kommentarer
Postat av: Micki

MACBOOK PRO!!!!! Mitt bästa köp genom tiderna. =)

Perfekt fotodator ju. =)



puss&kram

2009-12-08 @ 19:26:13
URL: http://mikaelatham.blogg.se/
Postat av: Olga

En liten hälsning fran mig bara! Du är verkligen en liten filur du!! ;)

2009-12-09 @ 15:09:10
Postat av: karin

Älskar verkligen din blogg haha! :)

2009-12-09 @ 17:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0