Just the way it was


Igårkväll kom det massvis med snö och det var riktigt mysigt! Men nu börjar det gå bort lite men får hoppas att det är kvar tills imorgon. Nu ska jag snabbt hoppa in i duschen och sen bege mig mot staden för att inhandla sista julklapparna och alkoholen tills på fredag! Hoppas ni alla ska ut. Vad händer, jag har aldrig köpt julklappar dagen innan julafton. Brukar vara så involverad i julen. men men! Måste pyssla ihop linneas jobbiga julklapp idag med. Titta nu Nea, det är ingen lätt julklapp du har önskat dig! haha.
Idag ska även pappa till ON/OFF (ja det var där jag köpte kameran, DÖD ÅT DEM!) och skälla ut dem rejält en sista gång och försöka få lite vett i huvet på dem.


Ska lyssna på julradio för första gången i år med. Tjing - stressa inte ihjäl er nu med all julhets.

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha.Men det är jag väl värd? (A)

2009-12-23 @ 17:01:04
URL: http://nelsons.blogg.se/
Postat av: fanny

och jag tycker du är as snygg :D:D:D

2009-12-25 @ 20:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0