jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut



Göteborg 09

Måste slinga mitt hår, det ser verkligen förjävligt ut rent ut sagt! På bilderna ovan har jag lagt i lite koppar/oranga slingor, kanske borde testa det igen. Plus det ljusa.

Fick även en fråga om hur jag gjort mitt hår denna kvällen, fast det var på en annan bild under samma kväll!
Svar:
Jag hade en dags otvättat hår, då det blir lättare att fixa håret. Sen tog jag en smal platttång och lockade det. Några då det blev lösa "korkskruvar" och sen tog jag platttången och drog upp och ned, lite svårt att förklara. Men som en våg typ. Sen plattade jag topparna så dem blev platta, vilket gör att håret ser längre ut. Sen använde jag mig utav "dust it" som jag tog i hårbottnen, för att få mer volym. Efter detta sprejade jag håret en massa. Alltså lite svårt att förklara men ja, trixa och fixa lite med platttången så blir det oftast ett bra resultat! Lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0