I'm so tierd of this shit


En osminkad och glad bella i somras med sin balklänning på!


Okej, där var jag glad och brun! Brunheten hör inte till detta ett skit men jag är arg nu!! Lämnade in min kamera eftersom den pajat helt utan anledning. Då fick vi skriva på ett papper att om det mot förmodan inte skulle gå på försäkringen så skulle vi få betala 1500 kr, vilket inte var jätte farligt. Men nu får vi hem ett papper på att kameran utsatts för en tapp eller klämskada! SAY WHAT? jag har aldrig tappat den eller klämt den i ngt hårt. Då säger dem att det kostar 4500 kr att laga skiten, 1500 kr att skicka tillbaka den utan att laga den eller 1500 kr att låta dem skrota den. HÖR DEM INTE SJÄLVA HUR PANTAT DET LÅTER? 4500 kr är inte ens kameran värd i nuläget. Jag blir så arg, för pappa är ju inte särskilt sugen på att betala 4500 kr för den skitkameran. jag har ju inte ens tappat den? Och vadå 1500 kr för att skrota den, är dem hela efterblivna eller?  Åh, jag MÅSTE ha med min kamera till london. Jag blir så trött JÄVLA SKIT! ursäkta språket och detta otrevliga inlägg. MEN MIN KAMERA ÄR MITT LIV?! Inte nog med att den blivit stulen en gång, ska dem ta ifrån mig den nu?


Kommentarer
Postat av: Maggan

Helt sinnessjukt! Hoppas verkligen du får tillbaka din kamera utan att betala en massa onödiga pengar!

KRAM

2009-12-16 @ 23:45:31
URL: http://margretgudmundsdottir.blogg.se/
Postat av: Sara

köpt på ON/OFF?

2009-12-17 @ 00:30:17
URL: http://lostpersonality.blogg.se/
Postat av: Linn

på riktigt: det där låter helt stört.

2009-12-17 @ 08:53:30
URL: http://linn-linuspalinjen.blogspot.com
Postat av: Malin

Tänkte också på ON/OFF när jag läste det här. Det var något krångel med min väns mobil när den var på lagning och hon skulle också få betala en massa extra och för att skrota den eller ens bara för att få tillbaka den. Det är ON/OFF i ett nötskal, den sämsta servicen någonsin..

2009-12-17 @ 17:40:47
URL: http://mawlien.blogg.se/
Postat av: Ellinor

söt balklänning iaf! :)

2009-12-17 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0