Friday I'm in love



Jag och min bästa vän Lovisa!

Jobbade som sagt inatt! Haha, stoffe tvingade oss att ha utkläddnad på oss. Så han kom ner med en sparkdräkt i ngt läskigt material i bäbisblå. Med hakklapp osv. HAHA FYFAN säger jag bara, det hade ni inte velat missa alltså;)! fuck mitt rykte är pajjat!

Nej saken jag skulle komma till är att jag allt för sällan skriver om min finaste vän Lovisa här på bloggen. Jag saknar dig så mycket, men kämpa på där borta i det tyska landet så ses vi några dagar efter julafton innan jag flyttar igen. Jag älskar dig och tänker på dig varje dag, hoppas du vet det!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej Bellaplutt! Jag saknar dig med, det ska bli sa kul att snart träffa dig igen! Ha det bäst sa länge! Manga tyska pussar ock kramar fran din bästis i DEUTSCHLAND ;)

2009-12-19 @ 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0