Bon iver



Imorgon kommer min data vilket betyder att jag kan redigera och fixa och trixa med bilderna sen i fredags! Här har ni två till behind bilder. Här ser ni även mina "nya" skor som amanda köpte till mig i london, visst är dem  läckra med gulddragkedjan?! Nej för tusan kl är 03 och jag är uppe, shit jag är hungrig som ett djur. Först nattmatt, kan man verkligen äta det utan alkohol i kroppen! Äsch vi testar. Ses imorgon.

Musiktips!
Bon iver - For emma
Bon iver - Re:Stacks
Bon iver - Skinny love


Föresten, en som tyckte jag var lite dålig på att svara på kommentarar, det är jag väl inte? Ska självklart svara på frågan, Sjalen kommer ifrån en butik i halmstad som heter soda och märket heter American Vintage!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja verkligen;D till vitt linne och slitna shorts;D



tack du. va glad jag blir:D:D



www.lundbergsusanna.blogg.se

www.lundbergsusanna.blogg.se

2009-12-08 @ 15:49:47
Postat av: sara

grymt snygg, vad är din top 5 önskelista nu till jul?

2009-12-08 @ 16:29:32
Postat av: Fanny L

Ååå älskar hans musik. Dock har "Wisconsin (Bonus track)" blivit lite av en favorit!

2009-12-10 @ 10:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0