Well that’s where I belong and you belong with me


Outfit # 1: T-shirt London, Jeansväst Monki, Avklippta cykelshorts, hatt H&M, boots Zara, glasögon hiphopbutiken.se, smycken torget, H&M & Lindex


Outfit # 2: Klänning Second female, skinnjacka Zara, boots Zara, väska Zara, hatt H&M, smycken Lindex, H&M, torget

Outfit # 3: Klänning Zara, skinnväst H&M, kavaj/jacka Gina, skor Din Sko, smycken H&M, torget, Lindex, Efva Attling, Thailand, egengjorda, väska ?!?

Lovisas outfit: Mockajacka MQ, klänning Hunky Dory, skor Wedins?!, halsband H&M

Hemranglandes kl  4 halv 5 på morgonen efter förkrök på hotellet, förfest på Östermalm, Stureplan, nattmat! Sedan blev jag lite sugen på den där ismaskinen vi hade på hotellet så jag ranglade ut där i nattlinne och lovisa var i farten med kameran:)

Outfit # 4: Avklippta cykelshorts, kavaj Monki, nytt linne Topshop, skor Din sko, ny väska Gina, hatt H&M, smycken som föregående outfits!

Mötte upp sarah, Rebi, Frida och Amanda för att ta en mysig lunch!

Haft en toppen lång lång helg med min bästa vän. Vi har shoppat massa, ätit onyttigt, ätit god hotellfrukost, njutit lite för lite av hotellets underbara sängar, festat, gått på världens bästa konsert, köat i 9 h, träffat trevligt och otrevligt folk, konstaterat att man är artigare och i vissa fall trevligare i Stockholm, men även konstaterat att det finns mycket dryga folk, hoppat studsmatta, och ja en MASSA mer! Tack för detta, det behövde jag. PUSS PÅ ER! imorgon kommer inköpen.

Kommentarer
Postat av: elin

du har så himla snygg stil!!

2009-08-26 @ 18:00:24
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: Paparazzibecka

Sv: Jag är 16år, går på Sture. Vart gick du innan? Kram ;D

2009-08-26 @ 18:27:36
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Miss MJAO

Råkade visst komma in på din blogg :)

Och jäklar vad jag inte ångrade mej :O :D

Vad tuff du är?! haha, riktigt härlig stil :D <3

Puss :) <3

2009-08-26 @ 22:05:58
URL: http://missmjao.blogg.se/
Postat av: Jenny

du är snygga outfits, har suttit och kollat på de på minoutfit.se, kul att du har en blogg också!

2009-08-27 @ 12:20:13
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0