vi hör ihop och ingen kan ändra på det



Igår blev det som sagt utgång. Lite förkrök hos Frida, för mycket drinkar och shots på Cafét och sedan in till Mårtensson för dans. Jag hade en jätte rolig kväll.

Nu ska jag åka hem till Frida Asp för att träffa henne lite. På tiden!

Kom på att det är 6 dagar kvar till Stockholm, jag måste ringa Jocke ikväll.

Det nalkas kräftskiva hos Linnea imorgon! BRA INSIATIV där, längtar!

Måste även tilllägga att Amanda och Lovisa är världens finaste vänner. Lovisa har typ följt med mig på 3 lasse konserter, nu på Coldplay och ikväll till Veronica Maggio, fast att hon kanske inte ens är största fanet av dessa artister. Hur fin vän är inte det? jag kommer dö nu när du flyttar till Tyskland ditt pucko.
Och amanda, som jag har spenderat typ hela denna sommaren med. Du är för underbar och det vi ska göra i september kommer bli GREAT! :)


Så nu fick jag lite sagt! haha


Kommentarer
Postat av: moster jenny

Tack för det gulliga sms Saknar dig Bella <3

2009-08-13 @ 19:46:16
Postat av: amanda

snälla snälla kan du inte säga vart du ahr köpt dina ormleggins?

2009-08-13 @ 21:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0