Stanna när du märker att jag förföljer dig



Vad roligt att så många gillade kläderna jag hade köpt! Ni ville ha ett litet inlägg om vart alla kläder kommer ifrån så självklart ska ni få det.

Vitt linne - Topshop

Leggins med hål i - H&M trend

Paljettjacka - H&M trend?!

Svart klassisk kavaj med nitar - Zara

Kill linne med nitar - Zara

Zebrasjal - Vila eller Vero moda?!?

Låga skor - Zara

Höga skor - Din sko

Grå tjocktröja med axelvaddar - Topshop

Ormleggins - Gina tricot

Andra mönstrade leggins - H&M

Från Stina:
Hej Bella!
Jag måste bara fråga. Jag tycker alltid att du ser så himla brun och fin ut. Är du det naturligt eller fuskar du på något sätt? ;) Solarium? BUS? Solpuder? Hursomhelst, om du nu använder BUS eller något speciellt smink kan du inte dela med dig av vilken märken du kör på? :) Din bränna ser så himla jämn och nästan för perfekt ut för att vara BUS eller solpuder..
Skulle vara otroligt tacksam för dina tips! ;)
Kram, S

Svar: Först och främst tack så mycket. Blev nog lite chockad av denna kommentar eftersom jag själv tycker att jag aldrig har varit så här vit en sommar. Men jag solar inte solarium och jag använder absolut inte BUS eftersom jag tycker man ser gul och fläckig ut. Jag försöker väl vara ute i solen så mycket som möjligt då den är framme och när jag inte jobbar. Men jag har nog relativt bra pigment. Jag använder mig av id smink, en "foundation" som heter "Golden medium" och ett rouge/solpuder över som heter "Warm tan". Kan verkligen rekomendera  id smink då det är bra för huden och inte ger ett så sminkat resultat, eftersom allt är i puderform. Hoppas att detta svaret dög och att det hjälpte lite.
Kram!

Från Micki:
Jag har också alltid älskat att fota, men har aldrig haft något annat än en liten digitalkamera. Men nu när jag har jobbat ihop en liten förmögenhet i Oslo tänkte jag köpa Canons EOS 450 D och ta upp mitt "dolda" intresse på allvar. :)

Vet du om den kameran är bra? Eller okej för en nybörjare som jag.. =)
puss & kram

Svar: Vad roligt att du ska köpa dig en ny liten älskling, för det är precis var det är. Absolut så är den en bra kamera, den har allt du behöver. Och när du väl har köpt en systemkamera så kommer du vara fast och kommer vilja ha mer och mer objektiv/blixt/stativ och ja allt som går att köpa till. Men den duger verkligen nu i början. Slöläs instruktionsboken så du får ett litet hum om den men sedan är det bara att exprimentera och försöka sig fram för att hitta sin egen fotostil.Tänk på att köpa uv skydd direkt. Det är viktigt för att skydda kameran och ger även ett finare ljus i bilderna. Hoppas du blir nöjd med kameran och fota nu allt som går:)
Puss och Kram

Från a:
vart kan man hitta sånt ställ att hänga kläderna på? har letat länge
Från Sandra:
Hej jag undrar var du har köpt din klädhängare??

Svar: Jag har köpt mina klädhängare på IKEA för ca 129 kr

Från Stina:
vart har du köpt dina silver-solglasögon??=)

Svar: Dem har jag köpt på Hultsfred.

Alltså lite svar på frågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0